Frustrerad - FooPets
Detta är halv on halv off topic. Jag återvände till foopets.com efter flera års uppehåll och de har lagt till chinese crested - och den ser inte ALLS ut som en chinese crested!
Jag mailade support och allt jag fick var
"Hi ,
Thanks for contacting FooPets Support.
We appreciate you taking the time to send us feedback on our new Chinese Crested! We understand it is not an exact representation. It's a fun version that many still seem to love and enjoy!
Thanks for playing!
PARROTLADY
FooPets Game Services
www.foopets.com"
Så jag skickade ett långt svar tillbaka hur ALLA nakna urhundar utsätts för massa fördomar om att de är sönderavlade och sjuka när de i själva verket är friska urhundar som levt väldigt länge och alla är väldigt atletiskt byggda. Den dom har har mer bulldogg nos snarare än kinesnos. Jag sa att det är kul att de har en nakenhund, men det vore bättre om de döpte den till chinese crested mix så folk inte tror att chinese crested ser ut sådär.
Tänk vad småsaker kan påverka ens humör, ens ett "meningslöst" spel. 🤓
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Ja gud hur den chinese cresteden såg ut! Typ som den där hunden som vann fulaste hunden en gång :/
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Ja men eller hur! Andra raser har "mix" efter sig så varför inte vara korrekt? Jag hoppas dom ändrar det för det stör mig något fruktansvärt. Visst kan kineser ha tungor som hänger ute men dom flesta har bra tandstatus just nu.
Gaaah. 😡
Är jag blind eller? Hittar inte Chinese Crested på hemsidan 0:
Råttor, råttor och lite mer råttor!
Såhär ser den ut. http://i.imgur.com/XkE8MMl.jpg
Åh herregud vad hemskt… Så stereotypiskt tyvärr.. :l
Men herre gud. XD
Är ju inte ens lik Chinese Crested på nåt sätt alls, huvudformen och kroppen är ju snarare lik en mexikanare!
Ja eller fralla eller mopsblandis.
Ja eller fralla eller mopsblandis.
Tänkte jag skulle kolla in sidan och kolla, men den verkar vara borta nu, eller iaf borttagen från första sidan. Skönt, det såg ju verkligen inte ut som någon chinese crested jag någonsin sett!
"Time flies like an arrow, and fruit flies like a banana"
Oj sedär du har rätt, den är inte där länge! Den finns kvar i spelet för dyra pengar så kan ju vara ett försök att få in mer pengar, jag vet inte.