Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 827 ggr
Niklas
2015-05-02 09:18

Vill du bli värd för Nakendjur iFokus?

Hej!

Eftersom den här sajten inte längre har någon värd har jag lyft ut den ur nätverket.

Om du skulle vilja ta hand om sajten och driva den vidare kan du höra av dig till Staffan eller mig. Vill du veta mer om vad det innebär att vara värd kan du läsa här:

Om att vara sajtvärd


Vänliga hälsningar, Niklas
Är du intresserad av runstenar och runristningar?

Annons:
Hildgrim
2015-05-03 21:25
#1

Vad tråkigt. :(

Cahira
2015-05-13 20:03
#2

För att skriva en liten förklaring varför det blev detta beslut. Jag hade väldigt många planer för denna sajt men så blev jag sjuk IRL och har fortfarande problem med mediciner och annat flera månader senare. Min tid räcker inte till och sajten förtjänar en mer aktiv värd. Efter lång tids letande utan napp efter både värd och medis så bad jag Niklas om hjälp med hur jag skulle göra. Och att kliva av som värd minskar stress för min del så jag känner att jag räcker till bättre och så jag kan vila upp mig mellan arbete med djuren och det jag gör på iFokus. Men jag är kvar på sidan och om någon tar över så är jag och Frodo fortfarande medlem för jag tycker ämnet är väldigt intressant. 

Känns väldigt trist men man får inse sina gränser ibland helt enkelt. Jag hoppas sajten kan få den aktivitet den förtjänar. 🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Upp till toppen
Annons: