Annons:
Etikettlek-och-skoj
Läst 546 ggr
Cahira
12/29/14, 6:44 AM

Röstning: December Nakendjur

Ursäkta fördröjningen!

Bild 1:

Bild 2:

Bild 3:

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Cahira
12/29/14, 6:46 AM
#1

Blev bild 3 som fick min röst denna gång, den kändes så julig och kreativ. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Zakaraa
12/29/14, 11:52 AM
#2

Mitt val stod mellan 1 och 2 då 3:an föll bort för min del eftersom det är en fotomanipulation och jag vill ha foton :) Jäkla snyggt skapat dock :)

Slutade med att 2:an fick min röst

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

kanin och häst
12/30/14, 5:42 PM
#3

Bild 3 fick min röst, väldigt ordentligt ritat! De andra bilderna var också söta! Fastnade direkt på bild nr. 3 och måste fundera många gånger om det var en riktig bild eller inte! Så otroligt äkta och snygg! Love it!

Ett liv utan djur är inte värt att leva

kanin och häst
12/30/14, 11:18 PM
#4

Nu funderar jag än, är den äkta? Liksom den ser både ritad ut och äkta! Men nosen och hornen kan ju kanske vara "photoshopade" som vi kallar det här! :)

Ett liv utan djur är inte värt att leva

Zakaraa
12/30/14, 11:20 PM
#5

#4 Originalfotot på hunden ska finnas här på forumet (minns inte vart men jag är säker på att jag sett det) så själv hunden ska vara ett foto men bilden är manipulerad och ser därför tecknad ut.

Inte för att det spelar någon roll för tävlingen om det är ett foto eller tecknat dock :)

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Hildgrim
12/30/14, 11:30 PM
#6

Bilden är målad (med photoshop). :p Dock så är det en vanlig målning från start som går i grönt utan jultema. Jag ändrade bakgrund och målade till röd nos och horn för att göra årets julkort. Det är därför själva hunden ser bättre ut än resten. Hade rätt bråttom för att hinna beställa korten. XD

Annons:
kanin och häst
12/30/14, 11:33 PM
#7

#6 då hade jag inte fel! :D Äh, tycker det blev jättebra!

Ett liv utan djur är inte värt att leva

Cahira
12/30/14, 11:41 PM
#8

Vi på Nakendjur iFokus uppmuntrar kreativa nakendjur. Nåltovat, virkat, ritat, målat, fotat, i lera, i tyg - ja vadsomhelst! :) Älskar att se kreativitet och fotografering är såklart en av dessa men variation är alltid kul! :) Visst har man saker man kanske gillar mer men jag hoppas det kommer in fler kreativa nakendjur i dessa månadens nakendjur. För visst kan ett virkat marsvin vara lika mycket månadens nakendjur som ett foto på ett riktigt marsvin kan vara - till exempel. :) På detta vis kan alla delta även om de inte har ett nakendjur hemma hos sig själv. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Zakaraa
12/30/14, 11:53 PM
#9

#6 Haha, lol på mig själv. Undra vad jag sett för bild som jag förväxlat med din xD

med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning

Fjordell
1/1/15, 6:35 AM
#10

2an fick min röst. Så förbaskat söt!😍

Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: