Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 616 ggr
Cahira
2014-10-24 02:24

Vill du berätta om ditt nakendjur?

Vill du skriva en artikel om ditt nakendjur?

Vi skulle behöva fler artiklar här på sajten och jag tror ni vet bättre om livet med ert nakendjur än jag gör så det skulle vara otroligt hjälpsamt om ni ville skriva ihop en artikel om just ert nakendjur. Vi söker Sphynx, Peterbald, Skinny, Baldwin, Xoloitzcuintle, American Hairless Terrier, Perro sin Pelo del Peru, och vad annat ni kan ha att dela med er av. 

Artikeln kommer rikta sig till de som inte haft nakendjur men är intresserad så berätta vilken hudvård som krävs och vad annat djuret behöver. (Kanske berätta varför ni valde just det djuret?)  Artikeln ska helst ha minst en bild så vi har en bild på förstasidan. Kom ihåg att ni måste ha tillstånd att använda bilden så om bilderna är era egna vore toppen. 

Om ni är intresserade så säg till i PM om vilket djur ni vill skriva om så kan jag lägga till er som artikelförfattare. Om ni inte vill vara artikelförfattare så kan ni skicka texten till mig i ett meddelande så kan jag publicera det åt er. Ni väljer själva då om ni vill publicera ert riktiga namn, ert ifokusnamn eller anonymt. 

Jag vill prioritera dessa informationsartiklar innan vi går in på andra artiklar, men om ni har idéer/inspiration att skriva om annat som rör nakendjur så är ni varmt välkomna att göra det med! Kanske hur man syr en overall? Eller hur man vänjer en nakenkatt att bli badad? Hur ni bestämde er för att bli uppfödare? Stort eller litet - varmt välkommet!🌺

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

  • Redigerat 2020-10-14 09:04 av Niklas
Annons:
Odette
2014-10-30 15:50
#1

Hoppas på fler artiklar framöver å att många är skrivsugna! 👍

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

Cahira
2014-10-30 22:38
#2

Ja jag kommer nog igång med artikelskrivandet när kalvarna är sålda och jag har mindre stress och ansvar IRL. :) Kommer försöka ha artiklar om varje nakendjur som berättar hur de är att äga så att om vi har någon som hittar hit som är nyfiken på nakendjur så finns en informationsbank om de nakendjur de vill ha. Så hoppas jag kan komma igång med detta snabbt och bästa vore ju om ägare hade ordet och kunde berätta själva.

Svårast är att få bilder man har rättigheter till men det ska nog ordna sig på ett eller annat sätt. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Roze4235
2014-10-31 12:23
#3

Det är bara att fråga mig. Har bilder på de flesta nakendjur. ;)

Medarbetare på Twilight, Sydkorea, Tv & Musik. ♥

"You nicknamed my daughter after the loch ness monster?!"

Upp till toppen
Annons: