Annons:
Etikettoff-topic
Läst 451 ggr
Cahira
2014-09-22 03:59

Hösttråden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vackra löv, svampar, bär och höstmys med varma drycker. Detta är tråden för allt som har med hösten att göra. 🙂

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
[Pandapuh]
2014-09-23 08:57
#1

Mys! Tog höstens första kopp varm oboy igår.. Mmmh! Höll på att frysa händerna av mig när jag var ute hos kaninerna. Då var det skönt att ta en paus och värma sig lite. :)

Cahira
2014-09-23 21:21
#2

#1 Få saker är så mysiga som att värma händerna på en varm kopp! 😍 Jag saknar lösviktste och oboy enormt mycket just nu. Teet vi har är gott men inte lika fylligt som lösviktste. 

Men jag har köpt hem en varm mysdress att krypa in i på kvällen med mitt te, en bok och varmt täcke. Och vi har en filt jag äääääälskar! Den är så mjuk. ❤️

Katterna och Frodo älskar att värma sig mot mig med så brukar somna med en varm hund mot ryggen. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Hildgrim
2014-10-10 19:26
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

En härlig grej med hösten är att man äntligen får vara på stranden igen. :) Inget mer hundförbud!

Det är även skönt att alla "inomhusmänniskor" har gått i ide, såna där människor som aldrig går ut under höst/vinter men som svärmar på sommaren.

Cahira
2014-10-10 19:59
#4

Jag håller med. Vilken härlig bild!

Jag är så otroligt beroende av varm choklad och te just nu. Hade jag inte katter inne hade jag haft levande ljus med. Jag älskar höstmys och jag är så otroligt frusen av mig. Har en filt specifikt till att hålla mig varm på hösten. 😛

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Hildgrim
2014-10-10 20:23
#5

#4 Höstmys är awesome. :)  Nu ska jag gå och göra lite mustig soppa, tända några ljus och krypa ner i soffan med Rose och en filt. <3

Cahira
2014-10-10 20:29
#6

#5 Det är nog det bästa med nakendjur… dom är SÅ mysiga under höstmyset! 😍

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Annons:
Upp till toppen
Annons: