Annons:
Etikettannonsmarknaden
Läst 430 ggr
Edera
6/17/14, 11:20 AM

(S) marsvinshanne skinny söker fodervärd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tyvärr så trivs inte min skinny hanne här hemma, han har gått med honor hos tidigare ägare men bor numera med en killkompis på våningen ovanför tjejerna. Han blir allt skyggare och nervösare för varje dag och när honorna brunstar är han inte snäll alls mot kompisen, jag tycker att han verkar stressad, här hemma finns dessutom barn och hund och är ganska livat och han verkar inte gilla det, han har nog bott i "marsvinsrum" hos uppfödare innan och där är det väl lugnare. Men jag vill para honom med min hona, då de är renrasiga, registrerade obesläktade och förmodligen passar bra ihop, det var därför han fick följa med hem, men jag trodde ju att han skulle trivas. Därför hoppas jag hitta någon i Göteborg med omnejd som inte har honor, som har mycket tid att ge honom och som kan tänka sig ta hand om honom och ev. kompisen som Är en svartvit, ursöt lurvboll född i mars.. ( han kan givetvis gå med en annan hane om man redan har en men då bör det vara en unge) Voodo är överbehårad, ser charmigt orakad ut och kan bli en jättemysig kompis i rätt hem. Jag är mycket noga med var han hamnar, han skall inte flytta runt mer..

Annons:
Edera
6/17/14, 11:22 AM
#1

Jag vill alltså ha kvar avelsrätt och låna honom eller låta min hona komma på besök när det är dags för parning.

Upp till toppen
Annons: